Subject: FW: Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Peetri tee SK projekti kooskõlastamine
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 05:47:51 +0300

registreerimiseks

From: Sven Zujev <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 3:38 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Peetri tee SK
projekti kooskõlastamine

Tere!

Saadan korrigeeritud projekti uuesti üle vaatamiseks.

Dropboxi link projekti alla laadimiseks:

https://www.dropbox.com/scl/fi/nucfiziilb293hytuzb3v/24009_TP_v01_Peetri-V
KV.asice?rlkey=8s5uq33h2ke82s9tv2rskia3g
<https://www.dropbox.com/scl/fi/nucfiziilb293hytuzb3v/24009_TP_v01_Peetri-
VKV.asice?rlkey=8s5uq33h2ke82s9tv2rskia3g&dl=0> &dl=0

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

53478135

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 6. mai 2024 07:21
To: Sven Zujev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Peetri tee SK
projekti kooskõlastamine

Tere

Edastan manuses TRAM projekteerimise osak projektijuhi Anni Luhti
arvamuse.

Peeter Uibo

5159766

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 24, 2024 1:20 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Peetri tee SK
projekti kooskõlastamine

Tere!

Saadan „Tartu maakond, Kambja vald, Ülenurme alevik, Peetri tee kinnistute
sademeveekanalisatsioonitorustik“, töö nr 24009, projekti üle vaatamiseks
ning kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega,

Sven Zujev

Altren Projekt OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

53478135